Jeśli nie odpowiadasz na pytania, możesz skontaktować się z nami:

Istnieje możliwość wykupienia usługi online lub telefonicznie. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszymi ofertami.

Aby zmienić taryfę, wystarczy zadzwonić do nas pod numer telefonu 22 307 87 06. Zmiana taryfy nie pociąga za sobą żadnych dodatkowych kosztów.  Skontaktuj się z nami i pomożemy Ci w dokonaniu zmiany!

Możesz zadzwonić do nas pod numer telefonu 22 307 87 06 lub przesłać nam przez Internet wniosek o anulowanie usługi, na podstawie którego rozwiążemy umowę.

Oferujemy prędkość wynoszącą maksymalnie 50 megabajtów, która uzależniona jest od szeregu czynników. Między innymi zależy ona od liczby użytkowników korzystających w danym czasie z usługi na tym samym obszarze.

Nasza oferta nie przewiduje usług w tym zakresie, ale możesz założyć darmowe konto poczty elektronicznej na platformie Gmail lub Hotmail.

Tak, dwa spośród oferowanych przez nas produktów zawierają nawet wbudowany moduł WiFi: SAT 25 i SAT 50.

Mimo że teoretycznie istnieje możliwość grania online, w niektórych przypadkach może się to okazać kłopotliwe. Nie jest zalecane korzystanie z gier online typu FPS ze względu na opóźnienie transmisji danych i wydłużenie czasu odpowiedzi, wynikające z odległości od satelity.

W przypadku niektórych usług internetowych konsoli PlayStation lub Xbox mogą istnieć ograniczenia ze względu na tzw. strict NAT.

Tak, nasze usługi są dostępne w wielu krajach na całym świecie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.

Mamy lepsze rozwiązanie! Całkowicie bezpłatnie wyślemy do Ciebie profesjonalnego instalatora.

Nie, nie ma takiej potrzeby. Dostęp do szybkiego internetu satelitarnego umożliwia Ci komunikowanie się za pomocą telefonów IP.

Istnieje szereg możliwości przekonania się o tym.

Satelita KA-SAT znajduje się w przybliżeniu xx stopni na południe. Oznacza to, że jeżeli nie ma żadnych przeszkód w linii prostej między satelitą KA-SAT a anteną, z pewnością istnieje wystarczające pokrycie jego zasięgiem.

Jeżeli masz zamiar się przeprowadzić, niezbędne jest powiadomienie nas o tym z miesięcznym wyprzedzeniem.

W razie podjęcia decyzji o przeniesieniu zestawu satelitarnego do nowego miejsca zamieszkania, wymagane będzie podanie jego adresu. 

Jeżeli nie chcesz zabierać ze sobą sprzętu, musisz zrezygnować z usługi. W tym przypadku zostanie ona anulowana po upływie miesiąca od otrzymania złożonego w tej sprawie wniosku. Jeżeli obowiązuje Cię wciąż minimalny okres abonamentowy, usługa zostanie anulowania w miesiąc po jego wygaśnięciu.

Wszystko, czego potrzebujesz, dostarczymy Ci po wykupieniu usługi. Zestaw obejmuje antenę satelitarną, modem, wsporniki montażowe i okablowanie.

Ponieważ sygnał wędruje do satelity i z powrotem, czas uzyskania odpowiedzi jest dłuższy niż w przypadku tradycyjnych połączeń (ADSL, internet radiowy, itp.) i wynosi 600-700 milisekund. W określonych przypadkach może być on nieco dłuższy, w zależności od mocy sygnału.

Tak, pogoda może wpływać na jakość sygnału, w związku z czym istotne jest prawidłowe ustawienie anteny satelitarnej, zapewniające możliwie najmocniejszy sygnał. Dzięki temu, nawet przy niesprzyjających warunkach meteorologicznych, straty sygnału będą minimalne.

Tak,  połączenie szerokopasmowe jest w zupełności wystarczające do odbioru telewizji online. Ponadto, w przypadku większości taryf, oferowana prędkość umożliwia także oglądanie filmów w rozdzielczości HD.

Należy jednak pamiętać, że subskrypcje telewizji online wymagają dużych ilości danych, co może spowodować wyczerpanie ich miesięcznego limitu i obniżenie prędkości aż do rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego.

W przypadku prywatnych subskrypcji, ruch sieciowy pochodzący spoza sieci użytkownika jest blokowany przez centralną zaporę ogniową dostawcy. Uniemożliwia to także korzystanie z niektórych usług serwerowych. Prawidłowo działają wyłącznie usługi inicjowane w obrębie sieci użytkownika.

Istnieją poziomy prędkości. Maksymalna prędkość to ta, którą wybierasz do zużycia w ciągu miesiąca. Natomiast prędkość ograniczona przysługuje Ci po wyczerpaniu miesięcznego limitu, przewidzianego dla danej taryfy,  przy czym jest ona wystarczająca do korzystania z większości usług internetowych, poczty elektronicznej, aplikacji muzycznych i wideo przy standardowej jakości transmisji.

Przywrócenie limitu danych następuje każdego miesiąca w dniu odpowiadającym wykupieniu usługi.

Niestety, na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości.  Rachunki powinny być opłacane w terminie.

Niestety, na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości.